بسیاری حدس می زدند که رویداد بزرگ ایکس باکس با گیرز اف وار 6 (Gears of War: E-Day)، بازی بعدی استودیو The Coalition به پایان برسد و درست حدس زدند.
تریلر معرفی بازی، فوق العاده به نظر می رسید، اما از زمان پخش آن در رویداد، طرفداران در مورد اینکه آیا به صورت real-time رندر شده است یا خیر، بحث کرده اند. سخنگوی استودیو The Coalition اکنون برای وبسایت گیم اسپات (Gamespot) تأیید کرد که این ویدیو به صورت real-time رندر نشده است.
تریلر گیرز اف وار: ای دی، با همکاری مشترک استودیوهای The Coalition، Blur Studios و GNet ساخته شده و از مدلها، بافتها و محیطهای درون بازی که همگی با آنریل انجین 5 ساخته شدهاند، استفاده میکند. همانطور که برخی حدس زده بودند، این ویدیو به صورت real-time رندر نشده است.
با این حال، استودیو The Coalition اعلام کرده است که برای جلوههای بصری بازی، از جمله پشتیبانی از Ray Tracing برای نورپردازی، بازتابها و سایهها، جاه طلبیهای بزرگی دارد.
کیت رینر، مدیر فنی استودیو گفت: «پیشرفتهای صورت گرفته در آنریل انجین 5، جهشی عظیم در قابلیتهای فنی ایجاد کرده است. جاه طلبی ما این است که بار دیگر استانداردی جدید در زمینه برتری فنی تعیین کنیم. ما گیرز اف وار را از پایه به طور کامل مدرن کردهایم و آن را با تمام قابلیتهای فناوری بازیهای مدرن ترکیب کردهایم. تک تک شخصیتها، محیطها و انیمیشنها در گیرز اف وار 6 به طور کامل با آنریل انجین 5 بازسازی شدهاند و به ما این امکان را میدهند تا جهان Gears را با جزئیات و دقتی بیسابقه به تصویر بکشیم. هدف ما با تریلر معرفی، برجسته کردن تعهدمان به جابجایی مرزهای روایت داستانی و فناوری در بازیهای ویدیویی بود».
استودیو The Coalition نه تنها به خاطر جلوههای بصری، بلکه به این دلیل نیز به این پیش درآمد اطمینان دارد که وعده داده است بهترین بازی در کل فرنچایز گیرز اف وار تا به امروز باشد.
طبق شایعات، این بازی ممکن است سال میلادی آینده برای رایانههای شخصی (PC) و کنسولهای ایکس باکس سری اس | ایکس عرضه شود.
منبع: wccftech